royal-fitness-vac-17-crossgym-4
royal-fitness-vac-17-fitnessterem
royal-fitness-vac-17-alakformalas-2

Royal Fitness Blog

hasznos tanácsok minden váci sportolni vágyónak…

Ez a blog azokat támogatja, akik aktívan sportolnak, vagy komolyan fontolgatják, hogy rendszeres mozgásba fognak a közeljövőben. Hogyan? Úgy, hogy többféle kategóriában kínálunk nekik igazán hasznos bejegyzéseket. Nézd csak…

Legfrissebb bejegyzéseink…

Télen is legyél FITT & BARNA! – Bérlet akciónk a Fitnesz Fiesztán

 

Visszautasíthatatlan ajánlattal készülünk neked!
A IV. Royal Fitnesz Fieszta folyamán 2in1 bérletet vásárolhatsz tőlünk!

Mit is jelent ez pontosan? A megvásárolt bérleted mellé egy szolárium bérletet is kapsz ajándékba! Így télen sem kell lemondanod a nyári formádról, mert 60 percnyi ajándék barnulással támogatunk!

Keresd a Royal értékesítő standot, vagy kérd edződ segítségét!
Már csak pár nap van hátra! Regisztráltál már az ingyen belépődért?
ITT MOST MEGTEHETED!

50 nap, 50 ember, 50 esély, 50 ingyen edzés – Tomival

50 nap, 50 ember, 50 esély, 50 ingyen edzés

Mit szónál, ha a következő időszak csakis a te edzésed minőségéről szólna?
Úgy döntöttem, hogy novembertől, 50 napon át, minden jelentkezőnek egy térítésmentes személyi edzést fogok tartani!

Azért csinálom, mert:
– Szeretem a kihívásokat, ezért ebben az időszakban az lesz a legfőbb célom, hogy TE megfelelő válaszokat kapj a kérdéseidre, és hogy megfelelő instrukciók mellett a lehető legjobb minőségben edzhess!
– Másrészt szeretek értéket adni és új értékes embereket megismerni!
– Harmadrészt pedig  érdekel, mik azok az akadályok amikkel legtöbbször találkoznak az edzeni vágyók!

Súlyemelés Nagy Ákossal!

Korlátozott létszámban elindulnak súlyemelő edzéseink! 

Kinek ajánljuk? 
Mindenkinek! Kezdőknek, haladóknak amatőr és profi sportolóknak egyaránt.
,,Nézzünk szét például bármelyik amerikai profi ligában, mindegy, hogy NFL, NHL vagy éppen Baseball, vagy nézzük meg a rögbit, az atlétika dobó vagy rövid futószámait, azokat a labdajátékokat, ahol a súlypontemelkedésnek, láb és törzserőnek szerepe van (szinte mindegyikben van…), nézzük meg a küzdősportok többségét, például a cselgáncsot, a birkózást, a profi bunyót, vagy akár a manapság oly népszerű ketrecharcot.
De ott van a súlyemelő rúd a pályakerékpárosok, evezősök, a kajakosok eszköztárában is, vagy ha a téli sportok felkészülésében böngészünk, akkor ott van a hoki, a gyorskorcsolya.., nem beszélve a profi sízés erőedzés elemei között is.” Nagy Ákos

2017. november 10-én Pilates órák indulnak Vácon a Royal Fitness Clubban

Mi az a Pilates?  Bár úgy tűnhet, hogy “csak” kezünket lábunkat emelgetjük, a Pilates egy rendkívül összetett mozgásforma. Korábban leginkább táncosok és mozgásművészek sérülés utáni rehabilitációjára használták. A gyakorlatok során testünk legfontosabb, a testtartást meghatározó izmaira  (angolul: core) koncentrálunk. Ebben a has-, hát- és fenék izmai vesznek részt elsősorban. Az órák során nem ugrálunk, nem terheljük az ízületeidet, erősödni fogsz és nyújtásoknak köszönhetően rugalmasabb leszel. A gyakorlatok során a légzésre, a testünkre és arra fogunk koncentrálni, ahogyan az mozog. Ezt nem sokszor szoktuk, igaz?  Meglátod, mennyire izgalmas dolog a tested mozgása! Annyi mindenre kell figyelni egyszerre, hogy tuti nem fog eszedbe jutni ez alatt az óra alatt semmi, amin napközben rágódni szoktál!

7 dolog, amit a sikeres emberek reggel fél nyolc előtt csinálnak

A sikeres emberek sokfélék. De egy valami közös bennük: ahol mások legyőzhetetlen akadályokat látnak, ők kihívásokat, amiket sikeresen teljesíthetnek. Önbizalmukat annak köszönhetik, hogy túl tudnak lépni a negatív dolgokon, amik sok embert visszatartanak. A sikeres emberek úgy gondolják: az akadályok nem ellehetetlenítik az utat, hanem azok jelentik azt – írja Travis Bradberry, a Forbes.com külsős, érzelmi intelligenciával és vezetéssel foglalkozó szakértője. Travis szerint ez a másként gondolkodás segít túllépni a korlátokon. És mindez a reggeli rutinokkal kezdődik. A legsikeresebb emberek így osztják be napjuk első óráit.

IV. Royal Fitnesz Fieszta Béres Alexandrával

Kedves Fitnesz Rajongó!

2017. november 25-én szombaton rendezzük meg a város és a környék legnagyobb fitnesz eseményét, ahova szeretettel várunk Téged is!

A helyszín: Vác Városi Sportcsarnok (2600 Vác, Bán Márton u. 3.)

A Royal Fitnesz Fieszta menetrendje:

Nekünk számít a véleményed!

Kedves Vendégeink!

Még javában folyik az októberi akciónk, de mi már azt is kitaláltuk, mivel fogunk nektek novemberben kedveskedni! Szeretnél egy ajándék alkalmat kapni tőlünk? Mert mi szívesen megajándékozunk vele téged, ha válaszolsz a következő kérdésekre legalább 2-3 mondatban (az 1-2 szavas válaszokat nem fogadjuk el)! A garantált nyereményen kívül még egy ROYAL-os ajándékcsomagot is bezsebelhetsz! Október végén összesítjük a beküldőket, és SORSOLUNK!

Segítünk, hogy szárnyra kapjon a fantáziád! Húsételek variációja 3. rész

citromos-csirke-royal-fitness-vácIsmerős a helyzet sokunknak: edzések és magas fehérjebevitel. Ez a kombináció hozza meg az elvárt sikereket, no meg persze több más mellékszereplő is 🙂 De a magas fehérjebevitel kivétel nélkül mindenkire vonatkozik, aki a testén szeretne jó irányban változást elérni. Fő fehérjeforrásaink a sovány húsok, azok közül is a legközkedveltebb a csirke. Nagyon sokan már csak azért eszik, mert ezt “kell” enni ahhoz, hogy meglegyen a napi szükséges tápanyag. Hamar bele lehet fásulni a tipikus testépítő ételek elkészítésébe, ám most kirángatunk titeket ebből és mutatunk nektek pazar ételvariációkat, amikhez alig kell több idő, mintha csak simán befűszereznéd a csirkédet! 😉

Segítünk, hogy szárnyra kapjon a fantáziád! Húsételek variációja 2. rész

dubarry-csirkemell-royal-fitness-clubIsmerős a helyzet sokunknak: edzések és magas fehérjebevitel. Ez a kombináció hozza meg az elvárt sikereket, no meg persze több más mellékszereplő is 🙂 De a magas fehérjebevitel kivétel nélkül mindenkire vonatkozik, aki a testén szeretne jó irányban változást elérni. Fő fehérjeforrásaink a sovány húsok, azok közül is a legközkedveltebb a csirke. Nagyon sokan már csak azért eszik, mert ezt “kell” enni ahhoz, hogy meglegyen a napi szükséges tápanyag. Hamar bele lehet fásulni a tipikus testépítő ételek elkészítésébe, ám most kirángatunk titeket ebből és mutatunk nektek pazar ételvariációkat, amikhez alig kell több idő, mintha csak simán befűszereznéd a csirkédet! 😉