Ételek, amelyeket korlátozás nélkül fogyaszthatsz

Egyes ételeket, főként zöldségeket, korlátozás nélkül fogyaszthatsz, mivel a belőlük nyert energia kevesebb, mint amit a szervezeted az emésztésük során elhasznál. Ezek az úgynevezett negatív kalóriás ételek. Lássuk, mit ehetsz büntetlenül! Sajnos nem a somlói galuska, vagy a juhtúrós sztrapacska 🙁

  1. Répa
    Vastartalmának köszönhetően segít a vérszegénység megelőzésében, leküzdésében. Hölgyeknek a havi ciklus alatt és után kifejezetten ajánlott. A répa béta-karotint és A-vitamint tartalmaz, amely hozzájárulhat a szem egészségéhez. Aki sárgarépát fogyaszt napozás előtt, szebb és tartósabb barna színt szerezhet.
  2. Alma
    “Naponta egy alma távol tartja az orvost.” Az alma rendkívül sokrétű, hasznos tulajdonságait napestig lehetne sorolni. A fogyni vágyók szempontjából talán a legfontosabb, hogy segíti az emésztést, alacsony kalória tartalma miatt igen közkedvelt.
  3. Uborka
    95%-a víz, így a tömegéhez viszonyítva elenyésző az energia tartalma. Enyhe vízhajtó hatású, segíti a méregtelenítést.
  4. Paprika
    Magas rosttartalma és C-vitamin tartalma miatt érdemes fogyasztani. A C-vitamin közvetve ugyan, de szerepet játszik a zsírégetésben.
  5. Paradicsom
    Magas vitamin, ásványi anyag és szerves só tartalma miatt ajánlott a fogyasztása. Sok vizet tartalmaz.
  6. Karalábé
    Egy igen alacsony energia tartalmú növény, amely többféle vitamin és ásványi anyag tartalmának köszönhetően erősíti az immunrendszert. A testsúlycsökkentő programban az anyagcsere élénkítő hatása igen fontos.
  7. Káposzta
    Magas ásványi anyag tartalma mellett igen magas, 40mg/100g a C-vitamin tartalma. Zöld levele erős antioxidáns. A fogyókúra nélkülözhetetlen része a magas rosttartalmának köszönhetően.

Szeretnél többet megtudni a hatékony testsúlycsökkentésről? Tudni szeretnéd a tartós fogyás 8 titkát?
Kattints ide és tudd meg:
[button size=”large” target=”_blank” url=”http://royal-fitness.hu/miert-sikertelen-minden-fogyokurad/”]ÉRDEKEL A 8 TITOK[/button]